Stypendia Szkolne
Dokumenty, które należy dołączyć do wniosku o stypendium szkolne:
1. Dokumenty potwierdzające uzyskiwane dochody:
- zaświadczenie lub oświadczenie o dochodach netto - umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie;
- decyzja lub dowód otrzymania świadczenia - emerytura, renta lub świadczenie przedemerytalne;
- decyzja lub zaświadczenie z Urzędu Pracy o wysokości pobieranych świadczeń - zasiłek dla bezrobotnych, stypendium i inne świadczenia otrzymywane z UP;
- dokument potwierdzający wysokość otrzymywanych alimentów - wyrok sądowy, ugoda sądowa, przekaz lub przelew bankowy;
- decyzja o przyznaniu świadczeń alimentacyjnych z funduszu alimentacyjnego;
- decyzja dotycząca otrzymywania świadczeń z Ośrodka Pomocy Społecznej (np. zasiłek stały czy zasiłek rodzinny wraz z dodatkami);
- dokument wykazujący dochody z gospodarstwa rolnego - nakaz podatkowy, zaświadczenie o powierzchni gospodarstwa w hektarach przeliczeniowych;
- dokument potwierdzający dochody osób prowadzących działalność gospodarczą;
2. Zaświadczenie ze szkoły potwierdzające kontynuowanie nauki lub oświadczenie o uczęszczaniu dziecka do szkoły.